måndag 9 mars 2009

Måndag


Haha då var det måndag igen. Som tur är så är vi lediga imorgon på min skola! För vi har utvecklingsamtal och då får man vara ledig, fast med ett ton läxor... Men det var faktist inte så mycket i år. I alla fall så får vi vara lediga i två hela sköna dagar! Därför så tänkte jag ta det lite lungt och bara njuta ikväll. Mammas sköna fårulls tofflor, te & sista delen på mina favorit böcker. Jag har äntligen fått den sista boken, eller jag fick den i lördags när den kom ut. Den är bara så bra. Jag har svårt att lägga den ifrån mig, haha.
Idag så var jag på Kupolen med Sandra, för att träffa Heidi och hennes kille. Medans vi satt på McDonalds så lyckades jag göra bort mig, haha. Det är inte kul att tappa mobilen under ett bord och sen få lov att kräla under det bland matresterna för att få tillbaka den, mitt framför ögonen på en åtta poängare. Nej, usch, båda jag och Sandra gjorde bort oss rejältx) Men vi hade kul ändå. Det har vi alltid:)
Nu ska jag dricka upp mitt te innan det blir kallt:)

Inga kommentarer: