söndag 22 mars 2009

Träningsvärk

Igår så fyllde Friskis & Svettis 15 år och det firade dom med att grattis träning hela dagen. Jympan, gymmet och spinningen var gratis. Och så klart så var jag och Gina där. Vi har velat provat på gymmet förut men man måste ju vara i en speciell ålder och så måste man ha ett litet kort som är skitdyrt. Men när det är gratis så är vi där, haha. Men dagen började i alla fall klockan nio på yoga passet, skönt sådär på morgonen att slappna av lite. Sen gick jag på Intensiv och där träffade jag Mia. Efter det passet så gick jag och Gina in på gymmet och sprang på bandet i en halvtimme, efter det så var det spinningpass i en timme med country tema. Aj min rumpa säger jag bara, haha. Det var inte lätt och man blev sådär mysigt svettig. Sen gick vi in på gymmet och körde med maskinerna tills klockan blev halv sex. Efter vi hade duschat så CYKLA vi hem till Gina, ja cykla efter ett spinningpass. Aj aj aj. Senare på kvällen så hade vi det bara mysigt med Robinsson och snask. Men vi åt även grönsaker!
Så nu har jag träningsvärk... Men en skithärlig dag i alla fall! Det är så kul att träna, haha! Nu ska jag slöa i soffan för det har jag förtjänat

Ha det bra!

1 kommentar:

Giina sa...

Det är så skönt att svettas :D