torsdag 10 september 2009

JON SINDENIUS

Idol har ju börjat nu och jag måste bara säga att jag har kärat ner mig i Jon! Han är så jävla cool när han kommer in och säger: "Jag tänkte köra en egen låt. Är det O K eller?" Och kolla bara hans stil och hans stora leende!
Och sen börjar han spela och det är så himla bra att Bagge börjar sjunga med på slutet. Och sen när han går ut ur rummet så börjar han spela låten igen och vagga lite checkt fram och tillbaka. Alltså! Han är så cool att man blir avundsjuk! Alltså jag hoppas han går långt med eller utan idol, för han är verkligen någon jag skulle vilja lyssna på!
Det är även idol idag klockan åtta på fyran!

Titta på Jons uttagning, det är definitivt värt 2 minuter!
http://www.youtube.com/watch?v=VQHZClPL8zs

xoxo

4 kommentarer:

elin sa...

sv:haha det var ett år sedan:(

Han var bra!

Emilie sa...

Jaaaa! Visst är han bra?! :D

alicia sa...

han träffade jag förra veckan, min brorsas kompis :) skitskön kille!

Linnea Holgersson sa...

Nej! Fan vad coolt! :O jo det kan jag tänka mig att han är :D