torsdag 17 september 2009

MICHAEL JACKSON

Det var ett tag sedan jag la in ett inlägg, men jag har inte haft så mycket att skriva om.
Men imorse innan skolan idag så hade jag MTV igång för att jag ville ha lite bakgrund musik medans jag gjorde mig iordning. Och då så fasnade jag framför minnesstunden dom hade för Michael Jackson på MTV music video awards, som dom visade i repris. Och jag satte mig ner och lyssnade på talet som Madonna höll och såg dansen som dom hade gjort med hans låtar. och helt plötsligt så började jag gråta. Alltså jag stortjöt inte utan det var mer en stilla tår. Men det är konstigt att man kan gråta över en person man aldrig har känt. Det kändes lite konstigt också att han faktist är död. Som att man inte riktigt har fattat det än. Jag vet att det var ett tag sedan nu men jag tycker inte att det är försent att sörja honom.

RIP Michael Jackson

3 kommentarer:

Giina sa...

Nej det är aldrig försent ! R.I.P

elin sa...

:(

elin sa...

hahah ske såg somrig ut, men jag avr äcklig:(
Ni var fina!OCh jag blev glad:)