tisdag 8 september 2009

Rock For Mock

I helgen så var jag på Rock for Moc som är en festival som stödjer Mocambique. Det var sjukt kul! Vi sov i tält, vilket ledde till sjukt ont i ryggen. Vi sov åtta nio strycken i ett 6-manna tält, haha. Men det var mysigast sista kvällen när alla la sig i en hög i mitten och sov. I år så kom Miss Li, Mimikry, Rotvälta, Johan Palm, mm. Alltså jag kände inte till så många band som spela med dom flesta var bra!
Vi lyssnade på band såklart, dansade på discot vi var bäst som vanligt, sjöng grattis för Öberg som slutade med att jag sjöng sista meningen själv eftersom ingen kunde den, slappa i tältet och så vidare. Det blir att gå nästa år! Får inte missa det!
Här är lite bilder, som är sjukt dålig kvalité eftersom det var mobilkameran jag tog med..
Miss Li, vi skrek Borlänge när hon sjöng my hometown
Johan Palm, gick mest dit för att kolla hur han såg ut

Tältet, haha

Edda sover, sötnos

Högen!

P.S. Hittade mina solglasögon!! :D

3 kommentarer:

Giina sa...

fyfan vad kul det var :D lätt det görs om nästa år :D hahaha <3



" om man inte hade öron, då skulle man ju inte höra något.."

hahahah xD :D

elin sa...

roligt:D

edda sa...

haha asroligt! :D haha :D

fin header förresten :') jag måste byta känner jag xD för jag är inte tillsammans med znibb längre och jag är absolut inte brunhårig längre xD hahah <3