lördag 26 september 2009

LÖRDAG KVÄLL

Har varit väldigt dålig på att blogga på sista tiden, men jag har helt enkelt inte så mycket att skiva om, haha. Så kul är mitt liv! (y)
Men igår så var jag på humlan. Innan så träffade jag Andreas och han höll mig sällskap tills Edda kom. På humlan så tittade vi på "Amerikan History X" , den var riktigt hemsk... När vi tände ljuset efter filmen var slut så satt nästan alla och grät. Vi tjejer då.
Fast det var kul ändå! Haha det låter som om vi hade värsta deppkvällen, men det var kul (y)
Imorgon så ska jag och Gina åka till kupolen. Gina ville köpa nått halsband och sen ska vi köpa nått till Saga som fyller år nästa vecka. :)

Ska kolla klart på filmen jag tittade på! Puss och kram

2 kommentarer:

Giina sa...

VEM BRYR SIG!?!? :D du sitter här ;) bara så du vett...

Linnea Holgersson sa...

Fack ja! Men det är klart, du smsade mig nu! haha