onsdag 2 september 2009

VILLE BARA SÄGA...

Ska snart gå och lägga mig, så jag ville bara passa på att säga godnatt till alla som läser denna blogg: Godnatt Gina! :D
Om det är någon mer stackare där ute som läser det här, så godnatt till dig med :)
Den första lektionen vi har imorgon är idrott så jag har packar idag så att jag inte glömmer något viktigt som byxor. Sen har jag skrivit en packlista till Rock for Moc som är på fredag!
Det ska bli riktigt skoj!
Nej men nu ska jag nog sova, godantt på er! :)

4 kommentarer:

Emilie sa...

Godnatt på dej också :) [jag läser din blogg c(:]

Kraaaam Emilie

Linnea Holgersson sa...

Hahah! Yess! Jag har fler än en läsare! :D Godnatt på dig med<33

Giina sa...

GOD NATT GUMMAN :D kommer alltid vara din trogna läsare ;D haha <3

elin sa...

haha, det var jag;)Men pratade väl inte heeelt normalt;)haha