fredag 18 december 2009

18 DECEMBER

Äntligen Jullov!!!
Det är verklligen julstämning här i Borlänge nu! Det är bara julpynten och granen som fattas. Men annars har vi snö som det glittrar så fint om och idag var det blå himmel och sol. Jag ville åka till Romme och prova brädan, men satt istället på bussen på väg till skolan ._.
Vi fick fika och sen hade skolan nån julshow aulan där alla tävla om vem som kunde sjunga bäst. Men det var bara pinsamt. Sen när de ville att alla skulle sjunga "Nu tändas" så ville Gina och Linda gå ut, men jag tvingade dem att stanna kvar och sjunga heela låten, hehe. Sen så snöpulade vi Patte också! Hahha! Att jag sen hamnade i snöhögen är en annan sak...
Nu ska jag ta en kopp te och titta på gamla gossip girl avsnitt eller en film, har inte bestämt mig än.

xoxo

4 kommentarer:

Patricia sa...

Ja det var ju verkligen väldigt väldigt VÄLDIGT kul!!! hm... :'(

Giina sa...

hahahaa jjaaaa patte det var det ;D

Isabelle sa...

snöpula????
snömöla heter de

Linnea Holgersson sa...

HAHAHHA! Det heter INTE snömöla! I Borlänge så heter det snöpula ;)