måndag 21 december 2009

DAN FÖRE DAN FÖRE DAN FÖRE DAN FÖRE... ÄSH

Idag känns det som jag inte har hunnit med någonting... Jag vaknade senare än vad det var meningen eftersom jag satt uppe hela natten och tittade på The Notebook, snyft! Sen åkte jag ner till kupolen (ÅK INTE DIT!!!) och handlade de sista julklapparna, skönt. Sen kom jag hem och hittade att min bror hade ägnat tre timmar åt att stryka alla strumpor och kallingar och trosor
._.
Sen har jag städat mitt rum och julpyntat med min lilla gran, jättesöt. Sen klädde vi den stora granen! Älskar att klä granen och sjunga jullåtar så högt man kan, hehe. Och nu sitter jag helt död och tänkte titta på en film? Kanske.
Okej jag hade hunnit med rätt mycket, haha.

1 kommentar:

Giina sa...

hahaha jaaa det var inte så lite det ;D granjävel..