onsdag 30 december 2009

PIC: ADRIANA LIMA

Jag trodde igår att min Webb kamera skulle ÄNTLIGEN fungera eftersom jag hade gått till Elgiganten (där jag köpte datorn) och frågade om hjälp. Han gav mig en länk till en sida där jag kunde ladda hem Crystal Eye Webcam till min dator. Men tror ni att det fungerade? Först satt jag i en halvtimme och försökte få den att fungera och sen satt mamma säkert i en timme. Jag kan lika gärna dödsförklara min webb kamera... Rip.
Så därför blir det inga tjusiga bilder på mig, ni får nöja er med den här gamla bilden på mig:
Jag lovar, det är jag! Host

3 kommentarer:

Isabelle sa...

HON HAR SÅÅÅÅÅÅ FINT EFTERNAMN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Linnea Holgersson sa...

det är oviktigt. '-.-

elin sa...

men du tror va,vem som helst ser ju att det är jag.