fredag 11 december 2009

HAGAFEST

Förlåt om jag är dålig på att uppdatera men den här veckan har vart seg och jobbig. Men igår var det i alla fall hagafest med coctail jul tema. Det var svårt att klä upp sig, inte världens bästa tema. Jag vart nog inte så julig, men Gina hade örhängen som såg ut som julgranskulor(Y)
Det började med att Edda följde med mig hem och så käka vi sen kom Gina och vi fixa oss. Och jaa det tar tre timmar för tre tjejer att göra sig iordning, haha. Sen drog vi hem till Limorna och var där ett tag innan vi gick till hagafesten. Skitkul var det i alla fall! Men jag tycker nog att punk/rock festen var roligare. Och jag som inte är van att gå i klackar fick skitont i fötterna, men det är väl bara att öva.
idag så är man trött och hängig och vill helst bara sova, haha. Om jag får tag i några bilder så ska jag lägga upp dem.

1 kommentar: