torsdag 24 december 2009

GOD JUL!!


Julen firar jag i år hemma med familjen, jag fick till och med övertala mamma att klä upp sig lite, haha. Men imorgon så ska vi åka till min moster i Köping och sen kommer det en massa mer släkt. Så idag är det bara att pusta ut lite. Men mamma håller på för fullt i köket och jag ville hjälpa henne men det känns som jag mest vore i vägen. Jag får väl hjälpa till med disken istället. Vi tittade på Kalle på TV nygg också (undrar varför det heter Kalles jul? Det är ju alla andra med också... Borde heta benjamin syrsas jul eller nått) Men det är ju tradition!

Sen efter maten så tror jag att vi ska öppna presenter och sen titta på svensson svensson och slappa med julgodis. Haha typisk svensk jul.

Men GOD JUL på er alla (3st) och hoppas ni får en trevlig kväll! Jag har lite paket och spana in nu, hehe.

3 kommentarer:

Linda sa...

Sv: ja verkligen!

Giina sa...

JUL!!!!:D det ska alltid heta Kalles jul! Vill du veta något kul :D jag skriver från min Ipod :D hahahha

Linnea Holgersson sa...

Ohhh spejsat Gina ;)