söndag 5 december 2010

SÅ FÖRBANNAD

Inte hej. Jag ska försöka att inte svära.
Alltså jag är så förbannad! Vi skulle ju till Club Nordic, tenoren. Vi missa bussen såklart, bestämmer oss för att gå dit (för alltså det blir ju varmt och skönt när man kommer in, jo tjena!) Sen när vi väl kommer dit är det världens kö och en massa vakter/poliser. Vi står i den där jävla kön i en halvtimme säkert och inget händer. Alla är kalla/förbannade och trycker mot varandra så man inte får någon luft. Ungefär här känner jag inte mina tår. Sen kommer vakten och säger att det är fullt och att vi inte kommer in. Puckorna hade tydligen sålt mer biljetter än vad de kunde släppa in. Alla blir helt galna och trycker sig mot ingångarna. Gina är påväg bort i havet, men jag håller stenhårt i hennes jacka. Kvällen slutar med köldskada på mcdonalds. Sämsta kvällen i mitt liv.
Man skulle tydligen få pengarna tillbaka imorgon klockan tolv på Scandic, fan det hoppas jag.

1 kommentar:

Giina sa...

ÄCKELKVÄLL! ..fan