onsdag 29 december 2010

2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? –Jag åkt vattenskidor!

Höll du några av dina nyårslöften? – Ja några, men inte alla. Tror inte riktigt på nyårslöften heller.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? – Jag fick två nya kusinbarn!

Dog någon som stod dig nära? – Nej

Vilka länder besökte du? – Polen och Cypern

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? – En ny mobil haha och ett jobb

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? – 4 April, 28 juni- 3 Juli, 14- 18 juli, 6 novemer.

Vad var din största framgång 2010? – sommaren med mina kompisar, min bränna och våga ta för mig mer.

Största misstaget? – Man måste göra fel för att göra rätt. Men endel grejer kunde gjorts bättre.

Har du varit sjuk eller skadat dig? – Nee

Bästa köpet? – Min p&l biljett

Vad spenderade du mest pengar på? – ringar säkert och mat

Gjorde någonting dig riktigt glad? - Små saker och små helande ord

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?- Summerbreeze, Billioniare, Saxophone guy remix.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? – Upp och ner som livet alltid är. Men på det hela var jag gladare i år, speciellt i somras.

Vad önskar du att du gjort mer? – Tagit för mig, kanske

Vad önskar du att du gjort mindre? – Trångsynt och önsketänkande

Hur tillbringar du julen? – Home med familjen

Blev du kär i år? – Nej. Vet nog inte det förens jag blir kär. Olyckligt kär, ja.

Favoritprogram på TV? – DH, Gossip Girl, true blood och the walking dead!

Bästa boken du läste i år? – Sista potter boken var bra.

Största musikaliska upptäckten? – Vidgade mina vyer. Blev kär i Daniel Adams Ray och svensk musik.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? – En peace and love biljett

Något du önskade dig men inte fick? – En ponny ha

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?- det regna. Jag och Gina käka nästan upp hela min enorma tårta
själva. Senare på kvällen hade mina kompisar en liten minigrillkväll för mig. Sen slutade det att jag och gina tog världens promenad till Max och åt hamburgare.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? – Väldigt mycket som hade kunnat blivit
bättre. Men får se till att 2011 blir bäst!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? – Ringar, converse, jeans. Vanligt haha. Men jag gillar lite annorlunda kläder men hittar sällan. Har nog en ganska avslappnad/bekväm stil.

Detta skrev jag förra året, lite kul att se om det stämde.

2 kommentarer:

Giina sa...

wiie ja det den listan kommer jag ihåg :D måste också göra den!

Maria Nylén sa...

liten fråga? :D vad hände 6 november :o