tisdag 14 december 2010

YOU LOOK AT ME ITS LIKE YOU HIT ME WITH LIGHTNING

Festival. Solen går upp över den ljusblåa himmeln för att aldrig gå ner igen. Morgondagen existerar inte. Det finns inget sen, bara nu. Livet är bara en dag och den här dagen är livet.
Tröjan är svettig och klibbar mot ryggen och solglasögonen med bara ett glas har glidit ner på nästippen. What's the point of doing anything If you'll never notice I would sit and wait for you again. Musiken spelas ut ur högtalarna på alldeles för hög volym men ändå önskar man att den ska spelas ännu högre. Alla sjunger högt med i refrängen, tar i ändå från tårna och sträcker armarna upp i luften.  En tacksam sval bris letar sig in under tröjan och den överhettade kroppen pustar ut. Publiken är i extas och ni är inte längre en publik. Utan en enda person som rör sig i takt till musiken, hoppar och skriker.

3 kommentarer:

Giina sa...

Du är så duktig min lilla stjärnförfattare!! :D

by olivia sa...

re : hej ! :) nej så ska det inte vara. tack för att du påpeka det. men det har inte varit så på någon av de datorer jag varit inne på. och jag har kollat hur det ser ut på både mac och pc.får man fråga vad har du för data så kanske jag kan se om det går att fixa ! :)

by olivia sa...

re: okej :) men jag använder också explorer . aja , det får lösa sig ! :)