onsdag 18 augusti 2010

BACK IN SCHOOL

Första dagen check. Var helt okej, vi gjorde ingenting. Men jag kommer ihåg hur grymt nervös jag var för ett år sen när allt var nytt. Nu är allt gammalt, haha. Imorgon ska klassen titta på film och käka gött på förmiddagen! Sen på eftermiddagen så ska vi ha "mattepepp". Låter prutt kul tycker jag. Men eftersom jag har valt Matte B så är det bara kämpa på från början. Vill ju inte vakna mitt i terminen och se att jag har ig...
Sen spöregnade det när jag skulle gå från soltorg till stan för att ta bussen hem. Jag och Fanny gick som två mumintroll under våra små paraplyn och så kommer vi fram till en jättepöl. Så kommer det en bil som kör jättesnabbt rakt i vattenpölen. Vi får allt över oss och jag lyckas skydda överkroppen med paraplyt. Vi skriker och han kör bara på. Kul start!

1 kommentar:

bengan sa...

hahahaha rätt åt dig ;)