måndag 23 augusti 2010

INDIAN CHAI

Är helt slutkörd! Börjar bli skoltrött kanske? Haha nej jag sov dåligt inatt och sen hade vi en lång skoldag. Idag började vi med de riktiga lektionerna enligt schemat och vi fick träffa alla våra nya lärare. Känns som vi kommer ha ganska kul på samhällskunskapen, haha! Sen var det jätte soligt och fint idag, tog fel kläder såklart eftersom det var pisskallt imorse. Och vad jag förstod så skulle inte solen stanna.. Nu sitter jag ute på balkongen i det fina vädret och dricker te.
Igår kom Gina hem till sverige och jag trampa hem till henne och hon gav mig en massa fina grejer. Jag älskar fina grejer (hatar det ordet, grejer grejer grejer grejer ush)
Ett namnhalsband!! Har velat haft ett hur länge som helst, TACK!!

Hennes mamma gav mig ett par solglasögon, eftersom mina försvann när Gina låna dem haha. Men tack!

1 kommentar:

Giina sa...

hehe jag har inte tappat dom! jag har bara .. förlagt dom :)
Hoppas du blev glad <3