fredag 6 augusti 2010

INTRESSANT! fast neh

Visste du...
att jag vill ha – ett par guldbyxor med fickorna fulla av pengar
att min senaste kyss – började med att killen bar iväg mig
att jag pratar – alldeles för mycket när jag är nervös
att jag inte gillar – trollsländor, harkrankar och valar!
att mina bästa vänner är – familjen jag själv valt, bäst helt enkelt.
att min första riktiga kyss – Efteråt had ejag inte riktigt fattat vad som hade hänt haha
att kärlek är – långt borta
att jag gillar att – ligga stilla på en solvarm brygga ute i skärgården med min bästa kompis bredvid mig.
att sist jag grät var – till en sorlig film och jag var förkyld, blir så känslosam då haha
att min mobiltelefon är - F U L! måste köpa en ny...
att när jag vaknar på morgonen – tittar jag mig i spegeln och tänker: grrr
att innan jag går och lägger mig – måste jag stänga garderob dörrarna, annars kan det komma monster! (skada från barndomen haha)
att idag har jag – Ätit hela tiden känns det som, firat mamma och satt på mig jeans i 25 graders värme, niiice.
att jag just nu tänker på - Väldigt intressant: att jag snart måste besöka en toalett
att ikväll ska jag – göra det jag gör bäst, titta på film och slappa haha
att imorgon kommer jag - hemligt hehehehehehe eh..
att jag hoppas – att resten av sommarlovet inte regnar bort!
att jag verkligen vill – flytta till new york, gifta mig med Joel Kinnaman och leva rikt. Vilken gymnasielinje går man för det?

1 kommentar:

Giina sa...

haha ja då ska du vell gå barn utan framtid ;D hoppas det är mig du mena på bryggan för jag tog åt mig ändå :DD<3 iih saknar det!