onsdag 25 augusti 2010

DET.ÄR.KALLT.

Det är vinter i mitt hus nu. Känns som det i alla fall. Är nog varmare ute (!). Sitter med en fet halsduk och fyra filtar inlindade runt kroppen. Ser ut som en stoppad korv.
Igår kom mina två solglasögon som jag beställde från barabrillor.se (inlägget längre ner). Riktigt snygga! Nöjd för 199 kr.
Idag tog vi skolkort. det obligatoriska. Och jag ville sitta ner för jag brukar aldrig få sitta ner. Brukar stå längst upp längst ut, bakom nån. Typ. Jag tänkte att det är de korta som får sitta. Så jag kurar ihop mig och hamnar längst ut längst bak. Men nu såg jag hur fotografen placerade ut alla långa killar i klassen längst fram. Jag kom på att jag är en av de längsta tjejerna i klassen och sträckte på mig riktigt mycket. Så fick jag sitta! haha victory!

1 kommentar:

Giina sa...

hahaha härlig seger !