tisdag 31 augusti 2010

JAG TROR JAG ÄR MER STRESSAD ÄN VAD JAG BEHÖVER

Min vecka:
Onsdag: plugga, Komma på nått att ha på mig till soltorgsfesten! Tjuv och polis tema (vad har man på sig?!)
Torsdag: Packa, Soltorgsfest!
Fredag: Rock for Moc!
Lördag: Rock for Moc! (granny goes street i falun, hoff... )
Söndag: Kommer hem. Antagligen mer plugg.

Alltså det kommer bli mycket tuffare med skolan nu i tvåan, får priotera. hehe fest och festival. Men jag gick ju inte på hagafesten förra veckan och soltorgsfesterna är ofta kul (säger dom). Sen har jag typ smått ångest för foton, för jag kan typ inget och ligger efter och fattar inget. Och alla i min klass är experter... great. Jag som går media och allt hahaha. Hoppas det ger med sig.
Mattenboken blänger på mig, ska kämpa mig igenom några tal.

2 kommentarer:

elin sa...

sv: Åh vad roligt:D ...typ tjuv, haha randig tröja(Y)

Giina sa...

PANIK!