lördag 15 september 2012

ONE MORE NIGHT

Jag kan helst ärligt säga att jag känner mig som 100 år gammal just nu. Kan knappt röra mig för att jag är så stel. Skulle behöva en stödkrage till min stackars nacke. Allt bieffekter från sittningen igår. Alla klädde upp sig (utom jag då som inte hann och hade inget fint att ha på mig, säger inte så bara för att jag är tjej) och vi minglade, åt trerätters och sjöng fyllevisor. Riktigt kul var det! Har bara vart på en sittning i Linköping förut, men denna var klart roligare. Efteråt var det fest på Kåren, därifrån stelheten. För mycket headbangande.
Jag vet, fula iphone bilder, men har inte lust att trycka upp en systemkamera i ansiktet på folk jag knappt känner... 

1 kommentar:

Maria Nylén sa...

Haha jag kände mig precis likadan efter min nollning! Gammal och stel, men visst känns det bra när nollningen är över? Borlänge saknar dig!