tisdag 11 september 2012

YOU GOT A HEART AS LOAD AS LIONS SO I LET YOU VOICE BE TAKE

Hej vänner, familj och ni andra underbara som tittar in här då och då. Jag tänkte jag skulle göra ett livstecken ifrån mig igen.  Nu har två dagar gått i skolan och jag kan säga som så att det är väldigt mycket på en och samma gång. Jag var riktigt nervös första dagen när jag gick till skolan som jag knappt hittade till. Vi nya fick en snabb genomgång om det viktigaste och sen var det bara att köra. Parallellt med skolan håller nollningen på veckan ut. Igår var det vinbrännboll och idag var det kamp vilka av Jour (det är min klass Journalisterna) och Bildjour som var bäst. Tyvärr förlorade vi.
Imorgon har vi två föreläsningar och sen är det 80/90 tals disco på kåren.
Här har ni några bilder från dagarna som gått; från nollningen och pubhäng.
PUSS på er alla därhemma. Jag saknar er något obeskrivligt!!

2 kommentarer:

Jan Holgerson sa...

PUSS pappa

Jan Holgersson sa...

PUSS från pappa