torsdag 20 september 2012

PLUGG HÅR & DALARNA

Dåligt med uppdatering från mitt håll, men har blivit överföst med läxor och en tenta som ligger och göttar sig ovanpå allt det. Så jag har fullt upp med plugg.
Sjuk håller jag också på att bli. Jag har inte tid att vara sjuk!! Överkonsumerar honungsvatten för att bli av med symptomen.
Har upptäckt att jag är en av de få från Dalarna som pluggar på MKV. Kanske för ni andra är så smarta att inte flytta mer norrut än vad vi redan bor. Men de jag pratat med i här uppe, som alla är från olika delar av Sverige... eller okej mest Stockholmare, säger ungefär samma sak. Sammanfattat är vi dalmasar/kullor: Glada och snälla som bor i röda hus med vita knutar och firar mycket midsommar.
Var iväg och fixade bort utväxten i veckan. Reaktionen från en kompis här uppe: Vadå färgat bort utväxten? Du har ju halva håret kvar.

4 kommentarer:

Giina sa...

fin du är! appropå Dalarna... KOM HEM NU!!!!!!!

Maria Nylén sa...

Jag saknar dig kompis <3

Jan Holgersson sa...

Krya på dig!

Pappa

Anonym sa...

Ha så kul i Sundsvall kramar från farbror i Karlbo med familj