tisdag 16 mars 2010

COUNTDOWN: 2 VECKOR

Idag insåg jag och Patte att det bara är 2 veckor kvar tills jag åker till Cypern! Jag är glad! Men jag måste kolla så jag har allt innan jag åker så jag inte kommer dit och min bikini är för liten, inte så kul. Så jag hoppas det bli soligt och varmt på Cypern under tiden jag är där och är det inte det så skiter jag i det och har shorts ändå, haha.
På torsdag är det Hagafest och jag fick ju bokstaven M och ska vara militär. Jag hittade en perfekt grön skjorta som jag ska ha för halva reapriset, så 50 spänn! Men den var lite stor så jag sydde in den, inga problem. Min inspriation fick jag från Rihannas nya musikvideo Hard.

Vore coolt om jag hade hjälmen också men antagligen måste jag gå med i armén då och det har jag ingen lust med, haha.

2 kommentarer:

elin sa...

men smart!!!Och snyggt!;)

sv. för att den är snygg

Giina sa...

very nice ;)