söndag 14 mars 2010

DAGENS...

Gör en lista bara för att ha en ursäkt till att inte göra matte.

Dagens vill ha: Att jag blir frisk så jag kan träna.
Dagens smink: Eau Naturell
Dagens frisyr: Nyduschar platt hår.
Dagens händelse: Hugo rymde när jag städa deras bur och jag jaga han genom Heidis hus.
Dagens låt: Keep on walkning- Salem Al Fakir
Dagens planer: Att bli frisk och städa mitt rum, hårda krav på mig själv.
Dagens dummaste: När jag satte foten på hinkens kant så att den nästan välte ut vattnet.
Dagens sjuka: Jag :(
Dagens drog: Te och apelsiner
Dagens kram: Mamma när hon tyckte synd om mig
Dagens humör: Upp och ner, glad och surig
Dagens ord:Were- wolf? There- Wolf! hahah! (det var kul)

4 kommentarer:

Giina sa...

Sv: haha ja jag tror det ;)


oooh dagen är alltid roligt när man har läxor :D

xxxxx sa...

HEJ LINNEA!!!!
guess whoooo ;-) ;-)

l.o.l sa...

HEJ LINNEA!!!
guess who??? ;-)

Linnea Holgersson sa...

Hahah LOLLO! :D