onsdag 24 mars 2010

FACEBOOK

Vi håller på med en film i skolan och den ska visas upp på fredag. Så idag åkte vi tidigare till skolan för att kunna göra klart den, men så efter tolv så stänger kommunen av datorerna vilket gör att vi inte kan jobba. Kul! Man känner sig ju inte alls redan stressad för att film jävlen inte är klar. Sen kunde vi ju inte logga in på facebook, ve och fasa! Men egentligen tänk hur mycket tid alla sitter inne på fb. Jag vet när jag blev av med min dator så vart jag helt socialt handikappad. Om jag inte hade det så skulle jag inte fatta vad alla snacka om; "Vadå spotify, vad är det?" Det är lite kul hur det kan bli så egentligen, haha. Undrar när alla kommer sluta med FB och sitta inne på någon annan sida?

Nu ska jag sova, har kommit fram till hur sjukt skönt det är att sova egentligen. Godnatt!

Inga kommentarer: