tisdag 16 mars 2010

MINA FUCKING CONVERSE!!

Idag ville jag vara nyttig och gå ner och gymma. Så jag tog mina converse och ställde dem på skohyllan vid gymmet (DUMT DUMT DUMT!!!) Sen när jag gymmat i någon timme så skulle jag åka hem och då upptäcker jag att mina skor står på fel hylla. Sen när jag tar ner dem så ser jag att det inte är mina skor. De är en halv storlek förstora med en stödsula inutti och dessutom: "åh den fläcken hade jag inte där innan!" Snacka om att känna igen sina skor, haha. Allstå jag blir så arg att man inte ens kan lämna ifrån sig sina skor utan att nån tar dem. Visst nu var det säkert nån som tog fel, men de borde ju känna att skorna är för små. Men jag lämna en lapp med mitt nummer utifall den fattar att den har tagit fel. Sen tog jag hennes converse, haha! Men tar hon mina så tar jag hennes. Men det känns jättekonstigt att ha någon annans skor, men jag vänjer mig väl. Sen när vi åker till Polen och köper nya så ska jag bränna dem, mohahah!! Om inte hon hör av sig förståss...
Här kommer ett litet minnesbildspel med min skor. Ni får gråta om ni vill:
Här var de nya, alldeles oanvända.
Det var kärlek vid första ögonkastet...

Jag hade dem på punk/rock festen som var den roligaste, säkert på grund av skorna..

1 kommentar:

Giina sa...

hahahaha xD vad gullig du är! :D och om du inte får tillbaka dina gamla så ,, BRÄNN DOM!!!! :D