lördag 27 mars 2010

LÖÖRDAG

Godmorgon på er!
Vi skulle ju visa filmen igår och jag och Gina var uppe äckligt länge för att baka fjäskmuffins till domarna. Men sen visar det sig att alla filmer var lämgre än vad lärarna trodde och att vi inte hinner kolla på alla. Så vi ska titta på resten på måndag. Vi vart sura och satt och åt muffins hela dagen som var jättegoda.
Idag vaknade jag av att nån spelade jättehög musik och dammsög, aaahh!! Fan jag vill ju sova. Senare idag så ska jag vara med Heidi och sen på kvällen ska jag träffa några från klassen på Amerikan Take Away och så ska vi käka pizza, åh jag längtar! Sen är det bara fyra dagar kvar tills jag åker till Cypern!!!! Ska bli så härligt!
Nu ska jag gå upp och slå till den som spelar så högt, harebra.

1 kommentar:

Giina sa...

fan då kan du ju inte följa med mig och träna :P