tisdag 9 mars 2010

MMMMM.... MAGNUS UGGLA?

Jag köpte biljetterna idag och fick bokstaven M. Och jag vette fan vad jag ska vara. Gina vill att jag ska vara Magnus Uggla. Ush, haha. Hon fick bokstaven I och ska vara Ishockeyspelare. Först tänkte hon ha skydd och allt men sen ångrade hon sig. Men hjälm och hockey tröja ska hon ha! Jag lovar att ta med kameran denna gång!
Jag funderar på MC brud, det börjar ju på M haha! Men måste rådslå med Gina eftersom jag kanske behöver låna hennes skinnbyxor då.
Ska snart ner och gymma. Fred ut!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Mors lilla Olle ;)

Linnea Holgersson sa...

haha, perfekt! Men jag får seriöst panik för att jag inte vet vad jag ska vara :(

Anonym sa...

ta bara en bär-korg, träpjucks, rutig skjorta me en kudde under, å dra en stor kepa över ögonen, så tar du hem de där som skit ska du se ;) Annars kan du ju bara va Miss Linnea :) haha

Anonym sa...

Eller Madonna kanske :) Ja, varför inte !? haha.. Nog me förslag!! Kram på sej

Linnea Holgersson sa...

Ja men ska jag sätta två strutar på pattarna då eller haha? Nej men tack för alla fin fina förslag och jag funderar kanske på madonna, jag är ju blond eller hur? hehe vem är det föresten? :)

Anonym sa...

Hemlis ;) tssss

Linnea Holgersson sa...

:O:O

Anonym sa...

Haha.. nej, du känner inte mej!!! Bara ramlade in här av en ren slump :)

Linnea Holgersson sa...

Jaha :) ja men kul med kommentarer för omväxlingens skull (Y) brukar ha tre stycken som kommenterar i vanliga fall haha

Anonym sa...

Okej :) Jag kom på en till ljus sak :) Madicken. Astrid Lindgren filmen. Då behöver du bara ett paraply och ett nattlinne!! M är ju en skitbra bokstav ;) haha

Linnea Holgersson sa...

jag tänkte på det, haha då ska jag säga pilutta dig hela tiden haha x) Men jag funderar på militär! Ja jag har kommit på att det är ganska bra bokstav :)