måndag 8 mars 2010

ON THE SUNNY SIDE

Första dagen i skolan idag efter 4 veckor borta. Det var sjukt fint väder och jag mig som en solstråle när jag gick till bussen. Jag så till och med lite asfalt idag, åh jag har saknat asfalt...
Det var kul att träffa alla igen efter lovet i alla fall!
torsdag är det hagafest och jag och Gina ska gå, har jag bestämt i alla fall hehe. Så jag måste köpa en biljett imorgon så jag kan veta vilken bokstav jag får. Får jag ingen bra så hittar jag på en egen haha. Hoppas jag får L för jag kan inte komma på något bra på någon annan bokstav...
Ska sova nu, g- night!

3 kommentarer:

Giina sa...

Efter en hel månad :O OMG


gett pepp på fest :D

edda sa...

vad är det för tema? och vadå bokstäver? :p haha hade ÄLSKAT att gå, men är urfattig och har träning till nio -.- :) åh tack så mycket ;D

Linda sa...

Jag tänker dissa haga festen denna gång ;(