onsdag 19 augusti 2009

DAG ETT

Fösta dagen i Mp1! Det gick bra tycker jag, jag ramlade inte, spillde ketchup på mig eller gjorde bort mig på något annat sätt. Men det jag ska ju gå tre år till så det finns ju alltid andra dagar att göra bort sig på! (y)
Klassen var lite tyst, men det blir nog bättre sen när man lärt känna varandra. Tur att jag har Gina och Saga i klassen för annars hade det varit lite ensamt.
Efter skolan var vi och kollade på nollningen på Soltorg. Haha, fan vad kul det var. Man såg sina kompisar kräla på marken samtidigt som treorna står ovanför dom och skriker och sprutar vatten på dom med en vatten pistol. Synd att vi inte har en lika nollning på Haga. Vi ska på någon slags "nollning" imorgon i plättbacken. Det blir nog lekar och femkamp skulle jag tro...

xoxo

1 kommentar:

elin sa...

haha vad roligt;)