söndag 23 augusti 2009

MARKNADS NÖRDAR

I går så åkte jag och Gina ner till marknaden på stan för hon ville köpa en engelsk tekopp som var jättefin, med rosor och grejer. Sen satte vi oss på en parkbänk och åt glass. Det kommer jag sakna sen när vintern kommer... Fast då kan man ju sätta sig på ett fik och dricka te istället(y)
Sen fick jag en orkide av en hollänsk kille som tyckte jag var beautiful, dom gillar nog blondiner för jag tyckte jag såg ut precis som vanligt. (y) Men sen gick vi och pratade lite på engelska med dom och fick reda på den killen som hade gett mig blomman var 18 och den andra 20. Hans kompis var mycket snyggare än honom, haha. Han hette typ Dan och den andra kommer jag inte ihåg. Men jag sa thank you och merci och hela köret, det är ju inte varje dag man får en blomma. Gratis dessutom! (y)
Sen gick vi och fikade på cafe peace & love, det var jätte mysigt! Men dyrt! Men det var värt det tycker jag :) Sen åkte vi hem till Gina på kräftskiva med hennes söta mormor och familj. Det var riktigt mysigt det med :)


Det blev en bjudare, var det något mer i glassen kanske?

Smygkort på mina fina skor. Min glass ser mkt godare ut än Ginas!

Så blev dom att se ut

1 kommentar:

elin sa...

åh vad roligt!!Du är beutiful:)!oj,stavade jag rätt?hehe skitsamma;)