lördag 29 augusti 2009

PROMOE

Var till falun idag med mamma :) Vi hade tråkigt och dom hade en marknad där så vi satte oss i bilen och åkte dit. Det var jättemycket folk och svårt att ta sig fram. Men i Falan gallerian så uppträdde en kille som är 99% säker på att det var Promoe. Alltså det lät som han och såg ut som han, fast med lite mindre hår. Så.. ja vi säger att det var han med en ny klippning. Han hade ju sina flätor och det långa skägget och så :)
Men han var faktist jätteduktig! (Y) Han sjöng en låt som jag tyckte var jättebra. Jag hade en massa bilder på honom och videoinspelningar som jag tänkte visa men jag råkade tappa min mobil i golvet så nu går den inte igång :( Det ar synd för jag hade spelat in låten som jag tykte var bra och jag kommer inte ihåg vad den hette. Men det får duga med den här bilden på honom som standin:

Köpte i alla fall inget på marknaden, men jag köpte träningsbyxor och en stickad kofta :) Nu ska jag bara titta på film och mysa, ha det bra!

1 kommentar:

Giina sa...

Det ska jag också :D ha det jättemys <3