söndag 30 augusti 2009

Vila i Frid, Filippa Sandell

Flippa var en kompis till mig som alltid tänkte på andra och spred glädje. Jag lärde känna henne i sexan eftersom vi spelade i samma orkester. Hon var alltid lika glad och snäll och fin, både på insidan och utsidan. Sen drabbades hon av cancer och nu finns hon inte mer.
Det är så hemskt att en sådan underbar människa bara kan försvinna. Det kom som en chock, jag visste att hon var sjuk men jag vart ändå stum när jag fick reda på det. Man tror inte att något sånt kan hända någon i ens närhet, men tyvärr är det så.
Det är orättvist och fel och hemskt att detta har hänt. Men Filippa kämpade in i det sista och vi kommer aldrig att glömma henne.
Jag ägnar en tanke till hennes familj, ord kan inte beskriva hur ledsen jag är...

Vila i frid Filippa Sandell, älskad och saknad av många.

01-04-1993 - 29-08-2009

Inga kommentarer: