måndag 31 augusti 2009

LÅT MIG HÖRA KÄRLEKENS TUNGA

Dagens...

Skämt- "Kan inte nån låna mig en ficka? Nej, ni vet en sån man har saker i..." Bara Gina som fattar xD

Låt- Nu kan du få mig så lätt med Håkan Hellström

Lunch - Skolans super goda potatisgratäng och kassler, två tummar upp (y)

Outfit - Jeanslegging, vitt linne, gladiatorsandler med nitar, mörkgrå kofta och hjärt halsband

Tummen upp - Sovmorgon! Idag och imorgon :)

Tummen ner - Att vi slutade sent...

Person- Min käre bror, för han frågade innan han tog en av dom två risifrutti na vi hade :D

Händelse - Att vi kom på att på fredag så är det Rock for mock!

Vill ha - En röd mössa!

Saknad - Solen och finare hår haha

Klant- Jag för jag spillde fil på min favoritfilt

Måste - Tvätta filten.. hehe

1 kommentar:

Giina sa...

hahaha neej vad gulligt med en röd mössa :D på fredag smäller det ! :D


DET GÅR SVININFLUENSSA PÅ HAGA!!!! :O