lördag 1 augusti 2009

HÄNDYMAN



Klippte sönder ett par jeans så dom blev ett par shorts. Jag tyckte dom blev ganska snygga :) Jag använde aldrig jeansen så då kan man ju göra något av dom som man vill använda! Smart! :)

Just nu lyssnar jag på Sommar i P1 på radio. Varje dag så har dom en ny sommarpratare som berättar en liten historia mellan 13.00- 14.30. Just nu är det Alex Schulman som pratar. Det är en jättefin berättelse om hans liv under ett år, den är så bra skrivet. Det är så mysigt att lyssna på. :)

xoxo

4 kommentarer:

elin sa...

din lilla estet;)Idag var det iaf soool<3:D

Linnea Holgersson sa...

Ja!:D Jag blec inspirerad;)

Giina sa...

haha xD Linnea visar sin händiga sida :D Vilka jeans klippte du sönder?:O

Linnea Holgersson sa...

Det var ett par som jag aldrig använde, som du frågar varje gång jag använder dom om dom är nya;)