torsdag 6 augusti 2009

GRATTIS MAMMA!

Idag så fyllde min mamma år!:)
Vi väckte henne på morgonen med tårta och presenter, av mig fick hon ett armband. Och eftersom det var hennes fördelsedag så fick hon bestämma vad vi skulle göra under dagen. Hon ville åka och fika på ett fik ute på landet, där man satt i ladugård och fikade medans kattungar och höns gick omkring vid fötterna. Jag gillar inte höns så mycket eftersom dom aer lite läskiga ut, men kattungen var jätte söt. Den hoppade upp i mitt knä och tiggde om mat. Åh den var så söt! :)
Sen åkte vi förbi hjultorget för att mamma ville köpa glas och jag gick in på en skooutlett och hittade ett par vita converse som jag har letat jättelänge efter! Dom var 100 kr billigare än vad dom är i vanliga fall, fortfarande dyrt men jag tyckte att jag lika gärna kunde passa på eftersom det aldrig brukar finnas i min storlek. Så nu har jag ett par skor tills skolan börjar ocb jag är nöjd! :)


xoxxo

2 kommentarer:

elin sa...

sv:haha tack:)

Giina sa...

hälsa grattis :D haha på dna är det halva priset,, men det förstås dom har ju inte din storlek! :P SNYGGA :D