tisdag 18 augusti 2009

SOMMARLOV NO MORE

Idag var det sista sommarlovsdagen! Vad hemskt det låter egentligen.. Man skulle ha gjort allting idag som man inte hann med på sommarlovet, fast jag vet inte om jag hade hunnit både en shoppingdag i Göteborg OCH Stockholm. Min plånbok hade inte orkat med det heller, tvärr.
Men idag så åkte jag, Gina och hennes mamma tillbaka till Falun för att hon skulle köpa ett par skor hon kollat på igår, det blev inte dom utan ett par andra som var riktigt snygga! För mig blev det inte heller mina drömklackar... Dom höga kunde jag inte gå i eftersom jag såg ut som det lutande tornet i Pisa när jag gick med dom, inåt fotad som jag är. Och dom med nitar blev det inte heller eftersom dom var för dyra :( Men som komp så hittade jag ett par billiga snygga Gladiatorsandler! Det är nog inte säsong för dom nu jag vet, men nästa sommar och kanske en varm förhöst dag :)


SKOLA IMORGON!! :O
Ångest.

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Sommarlov, r.i.p

Giina sa...

Riktigt SNYGGA :D no more sommarlov :((