söndag 18 april 2010

ÄLSKAD SÖNDAG

Okej här kommer en sanning om mig:
Jag hatar söndagar! Av den enkla anledningen till att det är sista helgdagen och söndagar brukar vara regniga och fula och allmänt tråkiga. MEN min söndag idag var bäst! Den började segt, men det var sol ute. Jag mötte upp Gina nere på marknaden och jag hittade två riktigt snygga ringar (visar sedan) och två lös te påsar (Polka och äppelkaka). Sen köpte vi två godisremmar som vi gick och tuggade på. Det var mysigt trotts alla små fjortisar som sprang runt. Sen drog vi hem till Gina och prata lite med hennes söta mormor som tyckte att våra ringar var "tjusiga". Nu sitter jag på mitt rum med min favvofilt runt mig, ljus tända och dricker äppelkaka teet, riktigt gott! Åh, jag älskar bra dagar. Hoppas alla (3) som läser detta också hade en bra dag. Imorgon är det måndag, blä.

1 kommentar:

Giina sa...

wiie jag säger ju att söndagar is the shieet ;D