lördag 10 april 2010

CYPERN PICS

Det blir en bildbomb från Cypern. Åh, bara att kolla på bilderna får mig att längta tillbaka. Bilderna får tala för sig själva med några små korta ord från mig.

Utsikten från vår balkong

Det är internt, haha. Lima

På vårt hotell bodde också Virestad IF som var ett fotbollslag från småland, som jag lärde känna. Jag och mamma fick följa med på deras match mot Norge. Riktigt härliga killar i alla fall, det var kul att umgås med dem. Fick inga bilder där de ser lite gladare ut, här ser de så allvarliga ut med det berodde nog på att de skulle spela match. Riktigt kul hade jag med dem i alla fall!

På kvällen inne i stan tände de upp med lampor, riktigt fint! Sen åkte vi över till den turkiska sidan av Cypern, så jag hade tydligen vart i Turikiet också nu hehe. Där gick det runt vilda åsnor, vad kul om det hade kommt en älg springades eller nått haha.


Sånnahär var inte helt ovanliga.




Eftersom det var påsk när vi var där, så höll de på att fira den med fyverkerier och brasor.Sen hade det ett natt tivoli på stan, riktigt mysigt! Det borde vi ha. Grekerna kollade lite konstigt på mig när jag ställde kameran på en soptunna, haha. Riktigt fin bild på mamma! Pitabröd, tzatziki och grekisk sallad.Detta möttes jag av när jag landade, välkommen hem eller vad?

Ush, jag hade så jävla kul i Cypern och jag vill tillbaka. Orkar inte med regn och mulet väder. Men det är väl bara bita ihop och hoppas att sommaren bestämmer sig för att komma någongång!

4 kommentarer:

Giina sa...

Very nice! :D (Y)

elin sa...

men jag vill också!:(

Hahah jag fick en fin syn med linnea och fotbollslaget<3

Emilie sa...

ååå, längtar tills jag ska åka dit, bara 13 dagar kvar! :)
Hur varmt var det ? :o
kram Emilie (;

edda sa...

ååh va mysigt :D ÖJ, dina silvriga skor du har på en bild, eller sandaler eller va man nu vill kallare :P vart har du köpt? :O assnygga!