tisdag 27 april 2010

BROKEN HANDED GIRL

Imorse när jag skulle ta min lamborghini till skolan så voltade jag på motorvägen och bröt handleden. Så jag var tvungen att ha gips hela dagen fram tills för en timme sen. Eller neeeej... det var ju inte riktigt sant. Jag voltade inte på motorvägen utan snubblade när jag skulle gå ur lamborghinin. host. Egentligen så hade vi lite kul på bilden med gips och så bestämde jag mig för att gipsa handen och lura alla. Det var INTE kul! Det var riktigt svårt att bra använda en hand. Förstår inte hur vissa klarar det. Jag var som ett barn och behövde hjälp med allt.
Nu ska jag gå ut och tvätta min lamborghini, den såg lite smutsig ut

Min fina bil

2 kommentarer:

Giina sa...

Ja precis så var det ;) Eller!?!?

edda sa...

haha ja det ska du! lost är asbra :D