torsdag 8 april 2010

HEMMA IGEN

Nu är det slut på lata daga vid poolen och solen så gassande att man svettas. Nu är man hemma till Borlänge, Svergie igen. Kom hem igår morse. Det första jag la märke till när jag satt på flygplatsen och vänta på tåget var att allt var så grått jämför mot hur det såg ut på Cypern. Kanske berodde på dimman. Men nu kommer jag gå runt och vara depp i några dagar innan jag get myself together och slutar längta tillbaka till Cypern. Men lite putt får man vara.
Jag hade det i alla falll riktigt riktigt underbart och ni ska få veta vad jag gjort och se bilder så fort jag orkar lägga in dem, vilket blir kanske lite senare idag. Ni ska också få se vad jag gjorde igår med den hemliga träffen som Öberg och Åsa hade planerat, riktigt trevligt blev det.
Nu vaknade jag för ungefär en timme sedan efter att inte ha sovit på 36 timmar sedan jag åkte, så det är skönt att bara ta det lugnt. Vet inga planer för dagen än så länge, ska packa upp och så.
Kramar

Inga kommentarer: