söndag 25 april 2010

SLITNA MED KÄRLEK

Igår så tog jag steg och stoppade in mina converse i tvättmaskinen. När de började se lite gråa ut så tyckte jag att det var dax. Gina hade tvättat sina och de såg nästan nya ut. Men jag var ändå rädd att de skulle bli förstörda. Men jag körde dem i 30 grader fintvätt, med vittvätt medel och såhär blev resultatet:
Före:
Efter:
Det blev riktigt bra, de ser nästan nya ut förutom några svarta steck som inte gick bort. Men det visar bara att de är slitna med kärlek.
Dagens planer blir nog att försöka få lite läxor gjorda, sen skulle jag möta upp Gina och Sandra på Kupolen lite senare.

2 kommentarer:

Giina sa...

Det blev ju kanon! :D (Y)

emilie sa...

hha, mamma tvätta mina o jag blev typ helt fascinerad eller nåt, haha. dom var verkligen som nya ... o.O