måndag 12 april 2010

UNDERBAR DAG!

Solen skiner, humlor och fjärilar har blommsex, det något brungröna gräset har tittat fram, snön är nästan bortsmällt, himlen är blå, fåglarna kvittrar som galna, min granne har plockat fram solstolen (där hon brukar spendera hela sommaren, lovar), jag sitter ute i shorts utan att frysa och man känner i luften att det doftar vår!
Idag skulle jag vilja ha en riktigt bra kamera så jag skulle kunna ta grymma kort, men jag får nöja mig med min digitalkamera, blä.
Nu är det inte långt kvar till sommaren, ha en bra dag alla!

Soul sister- Train
Lyssna på den, muntrar verkligen upp en!

3 kommentarer:

Giina sa...

Åh vår! :D <3
Vilken fin blogg du har, läser den varje dag! Du har så djupa tankar och skriver så roligt. Keep it up!

Emilie sa...

Tjuuz!
Håller med Gina, älskar hur du skriver! ;)

haha, hon sitter verkligen där hela sommaren... :S
Älskar låten! :)

Kram emilie (:

elin sa...

men ja!jag älskar den låten, den låter verkligen som sommar!!