onsdag 28 april 2010

NÖFF NÖFF

Alltså jag vet inte vad ni tycker om hundarna på bilderna längre ner. Men jag har blivit helt kär i sånna hundar. Som ser lite ut som grisar, haha. Så sjukt söta! När jag var liten så ville jag väl ha en golden retriver som alla andra, men nu på äldre dar så har jag förälskat mig i grishundarna. Inget illa ment om dem, jag älskar dem! Men de ser lite ut som grisar. Den svarta är en fransk bulldog och den nedanför är en mops. Jag skulle jättegärna vilja ha en! Det får väl bli sen när man flyttar ut, haha mamma vägrar. Om jag fick en fransk bulldog så skulle jag döpa den till Pumba och om jag fick en mops så skulle den heta nått matcho som typ Biff, haha.

Titta bara på plufskinderna!

3 kommentarer:

edda sa...

min bror hade en fransk bulldog förut ;) eller två med sin förrförra tjej :P

edda sa...

haha franska bulldogs låter verkligen som grisar xD haha men så jävla söta, min brors hette greta :p och hans flickväns typ tyson.. men tyson var elak, min hund var livrädd för honom.. fast tyson va typ tre gånger så liten.. xD Men greta fick stanna i avesta när min bror flyttade.. :( för han visste inte om han skulle ha möjlighet att ha hund i norrköping. sorgligt nog så var det världens park utanför hans lägenhet.. -.-

vilken jävla historia det blev xD

Giina sa...

Åååh vad söta dom är! :D