torsdag 8 april 2010

TREEVLIG DAAG

Jag kom ju hem från Cypern igår, men det vart ingen slödag för mig. Öberg och Åsa hade planerat ett hemligt möte, vi visste inte vad vi skulle få göra utan vi fick en lista med saker vi skulle ha med oss. En ögonbindel och bikini bland annat. Sen träffades vi på Sveatorget. Där fick vi veta att vi skulle iväg och bowla. Det gick riktigt bra för mig jag var jättenära på att vinna, men jag vart för nervös och missade haha. Sen var det på med ögonbindlarna och så fick vi gå genom stan ihopbundna med snören utan att vi såg nått (Åsa visade vägen då). Jag och Gina var jättenära att trampa ner en hund fick vi höra sen, haha.
Sen när vi kom till humlan fick vi hjälp av Andreas, som är kock, att laga en tre rättesmiddag. Sen åt vi den, jättegott men väldigt mätt blev man. Sen satt alla ner med fulla magar och vi spelade kort och gitarr. Riktigt trevligt blev det! Tack alla för dagen och här kommer några bilder från igår.

De ritade av alla på bordet där de skulle sitta, så detta är tydligen jag.

Ganska likt Gina tycker jag

Fina Anna!


UPDATE: Bilder om Cpern kommer!

2 kommentarer:

Hampus sa...

haha, ser ut som jag missade halva när jag spraya bengans hår ! men de är nice!

Giina sa...

mycket trevlig dag :D