torsdag 15 april 2010

SKITIGA CONVERSE OCH LIMA GNÄLL

Idag på idrotten fick jag och några kompisar gå till Mellsta för att vi hade glömt kläder. Och det som skulle vara en långpromenad blev en massa gnäll och något smutsigare converse... Jag var den enda som försökte vara positiv. Vi skulle ta kort på bommen vid Mellsta, det slutade med att jag sa: SÄTT ER NER HÄR OCH SITT STILL! till Limorna och Saga och så gick jag själv sista biten. Vill man ha något gjort får man göra det själv, alltid ett bra tips!
Nu hade jag egentligen planerat att sticka ner till gymmet men det blev lite sent så jag ska sticka ut på en kvällsrunda runt "fraggelberget".

Kvällens sköna låt är If you don't wanna love me med James Morrison, riktigt härlig röst.

2 kommentarer:

Isabelle sa...

haha tack för att du gick och tog kort Linnea <3 jag hade allvarligt tagit livet av mig om jag fått gå en meter längre ;)

Giina sa...

hahaha bra där :) ja men vad ska man förvänta sig av dom två ;)